2011. július 23., szombat

Harmadik beszélgetés

Igeeen ma megtörtént a harmadik Skype-unk a családdal, hát még mindig el vagyok tőlük ájulva, hihetetlenül szimpatikusak. Sandyt, az anyukát már láttam, ma viszont a férjét, Evant és a két kicsit is láttam, Charliet és Isaact. Hát a kicsi tündéri, szőke, göndör fürtös izgő mozgó, szerintem az anyukára hasonlít. Minden játékát megmutatta, édes volt, persze a nevem neki még bonyolult kiejteni, nem is ment, Zsuzsuzott végig :)  A nagyobbik fiú barna hajú, kis rosszcsont talán, ő inkább apukára hasonlít. Ő is megmutatta a kedvenc játékát, és hogy tud zongorázni. Nos megmutatták a házat, egy egész emelet csak a gyerekek játszó birodalma, rengeteg játékkal mindennel, a fölszinten van az étkező, a konyha a nappali dolgozó ilyenek, nagyon szép házuk van. Eggyel feljebb vannak a fiúk szobái, és a szülőké persze, aztán még eggyel fentebb a leendő szobám, fürdőszobám. Anyuka így mutatta be, hogy Zsuzsi ez lesz a te szobád, ez a te fürdőszobád, tetszik? Hát hogyne tetszene, jó nagy, és ráadásul egy egész emelet az enyém.
Elmagyarázta  a napi feladataimat, és hogy már mindenkinek elújságolta, hogy jön hozzájuk egy au-pair, és minden barátjuk örült, mert néha esetleg, ha épp nincs munkám átugorhatok hozzájuk is babysitterkedni, egy kis plusz pénzért..király! Tényleg úgy érzem, hogy megtaláltam a számomra legmegfelelőbb, legtökéletesebb családot, mindezt az unokatesómnak köszönhetően!!! El sem hiszem!
Beszélgettünk még egy keveset, és arra jutottunk, hogy kölcsönösen szimpatikusak vagyunk egymásnak, és akkor beszél a coordinatorral, Robinnal, hogy mi a következő lépés, mert szeretné, ha már szeptember 3-án az otthonukba lennék, vagyis ez azt jelenti, hogy augusztus végén indulok életem legnagyobb, legfantasztikusabb Kalandjára!
Hihetetlen, de nagyon jó érzés :)
Zsu

6 megjegyzés:

  1. EZ NAGYSZERŰ ! Kívánom,hogy legyen ez életed egyik legjobb,legmeghatározóbb ideje!! Puszi Ildu

    VálaszTörlés
  2. szia
    Gratulálok,és kivánom h legyen jó éved a családnál.
    Én agustus 8án utazom Newyorkba,remélem találkozunk majd:)

    VálaszTörlés
  3. Szia, köszönöm, remélem az is lesz! Neked akkor jó utat, és majd találkozunk mindenképp :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok :-) Hamar ment, kívánom, hogy kint is minden jól sikerüljön :-) Találkozunk a nagy almában :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, én is remélem :) Találkozunk mindenképp!! :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés