2012. február 12., vasárnap

A fold folott 2 meterrel...

Heeee meg mindig nem birom felfogni, hogy februar van, hova tunt a januar?? A gyerekeim szavaival elve: Time does fly...really. Igen igen, nagyon is repul az ido. 11-en, azaz tegnap 5 honapja vagyok a csaladnal, es lassan fel eve az USA-ban. Jezus meg kimondani is iszonyatosan sok, fel ev... Fel ev tavol az otthonomtol, a csaladomtol es a barataimtol. De ha belegondolok, annyira nem is volt sok, vagyis neha iszonyat soknak tunik, de csak ugy porognek a napok, a hetek es a honapok is. Lassan evekben fogok beszelni mar?? Felelmetes :)

A hetem izgalmas reszleteivel nem traktalnek senkit, a gyerekek betegek voltak, nem mentek suliba, szenvedtem reggeltol estig veluk, aztan ejjel meg anyuka. Igencsak hosszura sikeredett a hetunk. De ma vege, holnap visszaall minden erre az egy hetre meg.

Hetvegen kisfiu 5. szulinapi bulijat tartottak, eloszor ugy volt, hogy en is megyek, de utolso pillanatba lemondtam, mert 3 hete eloszor vegre volt egy szabad napom, ki akartam hasznalni minden percet, amit mellesleg meg is tettem... Del utan fele elindultam vasarolni, Floridara, meg amugy is a nyarra mar. Igen igen, tudom, februar van, otthon a minuszok repkednek, itt meg mar a nyari ruhak, furdoruhak beszerzesenek van itt az ideje. Mindent meg is vettem, es utana kedves baratnomet Jerseybol, Lillat vettem fel a buszmegalloba, mert most itt el a csaladjaval SF-ba es meglatogatott szombaton :)
Nagyon jol szorakoztunk, Subway eztunk, rengeteget dumaltunk, szinte be sem allt a szank egesz vegig, aztan este moziztunk, a Journey 2-t neztuk 3D-be, iszonyat jo film, ajanlom mindenkinek :) Este 9kor indult vissza a citybe, szoval en is fel 10 fele ertem haza, bezuhantam az agyba, mert vasarnap tudtam, hogy nehez napom lesz.
Tehat regota eloszor a szabadnapomon vegre jol is ereztem magam. Mar csk azert is, mert megajandekoztam magam egy uj laptoppal. Szerelem volt elso latasra, nem sokat gondolkoztam rajta, rogton meg is vettem, ugy ereztem, ennel jobbat keresve sem talalok. Akik ismernek, tudjak, hogy egy oskovulet laptoppal jottem ki, ami kedves apukame volt, vagy 8 eves, es en a 18. szulinapomkor kaptam meg, na azota ejjel nappal hasznalva van, vele keltem, es fekudtem, egyutt aludtunk szinte minden nap :) Tehat nagyon is jo szolgalatott tett, es nem is irom le, meg mindig hasznalni fogom, de mar nagyon szuksegem volt egy jobbra es kisebbre. Ugyhogy ezert nincsenek ekezetek...

A mai napom, surure sikeredett, reggel 7tol dolgoztam este fel 6ig. Ketszer voltunk kinai suliba a gyerekekkel, meg a parkba, meg valentin napi sziveket gyartottam a suliba, meg setaltunk a varosba, olyan szep idonk volt. Es csak volt...estere lehult a levego, es mar esik is. Pedig eskuszom delelott majd megsultunk a gyerekekkel a napon egz szal poloba... iszonyat itt az idojaras komolyan, meg a fejem is megfajdult most estere. Kicsit mondjuk a kinai vacsi jot tett neki :) haha

Naaaa es hogy miert is erzem azt, hogy a fold felett meterekkel jarok??? A valasz egeszen egyszeru. Az egyik es jelentosebb resze, hogy 6 nap es elindulok Floridaba :) Annyira izgatott vagyok, nagyon varom mar, es kivancsi is vagyok mindenre. Anyuka mondta, hogy nekik a gepuk reggel 7 fele indul, szoval hajnali 3kor indulnak, en meg felajanlottam, hogy kiviszem oket a buszmegalloig, erre anyuka, okes, de van egy alkum akkor. El sem tudtam kepzelni, hogy mi lehet az... Nagyon halasak, hogy ezert felkelek hajnalba, mikor az en gepem majd csak este 11:55 kor indul, szoval akkor kifizetik nekem a buszt. Hat nagyon jo alku, gondolkodas nelkul belementem termeszetesen :)
A masik pedig, hogy mindezt magamnak koszonhetem, 20 eves vagyok, a kislanyom szerint meg tini, haha azert szerintem mar nem annyira... es Floridaba utazom on my own :)

Ezt a kevesebb, mint egy hetet mar fellabon is kibirom, olyan gyorsan elfog telni, hogy mire feleszmelek, mar a  repcsin fogok izgulni :)

Legyetek nagyon jok, az igazi visszaszamlalas most kezdodik :)



Puszi
Zsu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése