2012. április 5., csütörtök

Tavaszi idoszamitas

Lehet mondani akarmit ram, de azt nem, hogy szorgalmas blogiro lennek. Mentsegemre szoljon, ennek tobb oka is van.

Egy kep Floridarol, hatha ez karpotol mindenkit egy kicsit



Elso, es legfontosabb ok, hogy megerkezett a Tavasz, Nagy T-vel. Ezt azonban az idojaras meg nem igazan fogta fel, mivel elegge szeszelyes meg mindig. Egyik heten reggeltol esik az eso, vagyis zuhog, es meg lehet fagyni. Masnap azonban jon a jo ido, es par napig meg izzaszto hoseg van. Ennek kovetkezteben benyeltem egy kisebb gyomor influenzat es megfazast is egyidoben. 1 hete igyekszem kilabalni ebbol, de valahogy mindig jon valami uj tunet. A legujabb a megfazas, es a torok gyulladas. Ez tegnaprol, mivel a kisfiu baseball meccsen voltam, -20 fok lehetett, es tornado erossegu szel. Szoval a vege ez lett. De errol kesobb bovebben...
A masodik, hogy mivel tavasz van ujra jobb ido, elkezdtem futni es edzeni is. Anyukaek valami meno fitness clubba tagok, es mivel csaladtag vagyok, a kovetkezmeny: en is tag vagyok. Ezt igy 1 honapja kozoltek, azota ha van par ora szabad idom ott logok. Szoval igazan nincs mostanaba egy szabad percem se gepezni.

Szoval a fontosabb dolgok ebbol a honapbol...ooo... kialakitottak a szulok egy rendszert, vagyis egy listat a gyerekeknek, ami minden olyan dolgot tartalmaz, amit aznap meg kell csinalniuk. Ilyen peldaul, reggeli este fogmosas, beagyazas, a szobajuk rendbetartasa, a kislanynak zongorazni kell minden reggel, spanyolt es kinait gyakorolni, olvasni, valamint matek peldakat megoldani. A kisfiunak az ABC-t gyakorolni, leirni a betuket, a hangzast hozzamondani, es par konnyu szot illetve matekot gyakorolni. Este pedig egy kis torna...golf gyakorlas, baseball stb stb... Eloszor, mikor felvetettek azt hittem hulyet kapok, hiszen ez nekem jelent tobb feladatot, es marha nagy kihivas, hogy a mindennapi kulon orak utan, delutan 5kor haza esve minden apro dolgot megcsinaltassak veluk, aztan vacsora es 7kor mar agyban is legyenek. Hihetetlen feladatnak tunt, de a motivacio, hogyha mindent teljesitenek a listan este fel orat tv-zhetnek, eloszor bevalni latszott. Elso heten mukodott is a rendszer, aztan egyre kevesbe vettek komolyan, ahogy en is. Szerintem tul sok mindent varnak el egy 5 illetve egy 6,5 eves gyerektol, egy szabad percuk nincs, jatszani is csak a hetvegen tudnak, de hat akkoris a kulonorak. A masik meg, hogy a szulok amilyen lelkesek voltak ezzel kapcsolatban az elejen, annal inkabb nem erdekli oket az eredmeny mar, szoval nehany jo szokast megoriztunk, ami persze nekem jelent kevesebb munkat, a tobbit meg nem igazan eroltetjuk mar.

Aztan a kisfiu elkezdett baseball-zni, apuka pedig tars edzoskodik...eddig minden practisra illetve meccsre o vitte, egeszen mostanaig..mar ezt is ram soztak. De mivel husvet van, a kislanynak a templomba volt jelenese aznap este fel 7kor, szep ruhaba meg minden, de mi ugye azon a bizonyos meccsen ragadtunk..apuka nem jott es nem jott, sms-eket irt, hogy golfozik, megprobal jonni es levaltani, hogy elokeszitsem a lanyt...aztan a kovetkezo sms-be mar az volt, hogy nem fog odaerni, menjunk a templomba a meccs utan, aztan a kovibe hogy menjunk haza megis, ez volt 6:25kor...a 10 perces utat 2 perc alatt tettuk meg. Es idoben oda is ertunk a husveti misere...ami mellesleg egy elmeny volt, majdnem elaludtam kozbe. Azota apuka buntibe van, anyuka szerint felelotlen...engem meg probal lekenyerezni...ma pl a kedvenc hamburgeremet hozta vacsira, de sajnos a tenyen, hogy jol megfaztam ez sem sokat valtoztatott.

Es a nap hire, hogy megvan a repulojegyem haza!!! yeeeah!!! Junius 20an erkezem es egeszen julius 16-aig magyar foldon fogok tartozkodni. Hihetetlenul varom mar. De el sem hiszem, hogy mar tenyleg itt tartok... Tobb mint 7 honapja vagyok itt, 2 honap mulva otthon leszek, es utana megint jovok haza/ide... Es meg egy ev var ram. A csaladdal, akik tenyleg teljesen befogadtak :) Kivanni sem tudnek szebbet, jobbat?! Ugye??

Jok legyetek, puszi Zsu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése