2012. június 14., csütörtök

Congratulations!!

Mivel oly sokan irtatok, es erdeklodtetek a fejlemenyek utan, ugy dontottem megosztom mindenkivel, mi is tortent ezalatt a par nap alatt.
A hetem a szokasosnal is farasztobb volt, hiszen hetfo reggel mar a suliban kezdtem. Hihetetlenul nem jo kezdes volt...akkor egy pillanatra, vagy tobbre el is bizonytalanodtam, es nem hittem hogy valaha sikerulni fog ez a suli dolog. Tehat ugy kezdodott, hogy a suliban kiderult, hogy le kell tennem egy angol es egy matek tesztet, aminek 98%-osra kell sikerulnie, igy a TOEFL tesztet nem kell megcsinalnom, ami mellesleg kb egy  emelt angol nyelvizsgaval egyenlo. Na hat itt kicsit megriadtam, hogy sikerulhetne, hiaba elek itt egy eve, nyilvan nem ez a nyelv az anyanyelvem, a masik meg a matek, erettsegi szintu peldak, de semmi segitseget nem lehet hasznalni, ertem ezalatt a szamologepet is. Teljes elkeseredes, siras rivas utan szerdara kaptam idopontot a tesztre, tehat volt egy napom felkeszulni. Ami pesze egesz nap munkabol allt, szoval este 9kor kezdtem el tanulni, es egeszen ejfelig fenn voltam, ugy hogy masnap 9re mentem tesztet irni.
A teszt nehez volt, eloszor azt hittem, hogy nem is sikerult tul jol, szoval ezert is el voltam kicsit kenodve.
Majd ma, azaz csutortokon idopontra mentem megint a suliba, ahol leadtam a jelentkezesi lapjaimat, es kiderult, hogy a teszt eredmenyeim 98% osak lettek, szoval nem kell megcsinalnom a TOEFL-t, es rogton felvetelt is nyertem!!! IGEN, a lap igy kezdodott: Dear Zsuzsanna Marton, Congratulations!!

Hihetetlen erzes volt, vegul sikerult megis csak megcsinalnom mindent, megkaptam a papirjaimat, mostmar csak egy dolog van, haza menni es megigenyelni a tanulio vizumot. Nagyon szerencsesnek erzem magam, ugy erzem, hogy amit eltervezem azt vegig is tudom csinalni, nagyon remelem, hogy ez a vizumigenylesen is igy fog menni, es nem lesz semmi baj ott sem.

Borzasztoan megkonnyebbultem, es baromira jo erzes, hogy tanulo leszek itt, es azt tanulhatom amit szeretek. A fo iranyom a biologia lesz, ugyhogy Bevezetes a Biologiaba nevu orat vettem fel, valamint az ehhez tartozo labor gyakorlatot. Kesobb vehetek meg fel matekot es angolt is, de kezdesnek ugy erzem, ez a ketto is epp eleg lesz.

De persze, hogy legyen egy kis rossz hir is a dolgoban, az a visszajovetel idopontja. A repjegyem, ami egy atszallasos es egy vagyonba kerult, de nem bantam hiszen ha 16 ora alatt megjarom ezt az utat az mindent megert kb, most ugy nez ki, hogy valtozni fog... Hisz az oszi szemeszter augusztus 22en kezdodik, es en csak 30 nappal elotte lephetek be az USA-ba megint, elotte semmikepp, de persze nekem 7 nappal elottre szol a jegyem, szoval a jo hir hogy valoszinu egy hettel tovabb leszek otthon, a rossz hir pedig, hogy megint egy vagyon lesz megvaltoztatni a jegy idopontjat....de ez a legkevesebb.

Szoval sikeres volt ez a par nap, koszonom a sok e-mailt, aranyosak vagytok, hogy szurkoltatok, de sajnos a tanuloi evemrol nem hiszem, hogy fogok blogolni. Ugy tervezem, hogy majd meg otthonrol megirom, hogy mi volt a vizum igenylesen, aztan tenyleg elbucsuzok :)

Legyetek jok, puszi Zsu

1 megjegyzés:

  1. Én is gratulálok, szuper okos vagy, ha egy pár óra készülés után ilyen eredményt értél el. Sok sikert a továbbiakhoz. Azért sajnálom, hogy a továbbiakról nem számolsz be.

    VálaszTörlés