2011. július 18., hétfő

Elkezdődött!

Hú már jó rég nem írtam, de ennek oka is volt, hiszen csak most indultak be a dolgok igazán.

Mint a cím is utal rá, elkezdődött, a jelentkezésem beadása és elfogadás után a család keresés fázisában találtam magam. Meg is jött az első e-mail,az első család New Yorkból. Két kisfiuk van, az egyik 1 éves, a másik 3. Rögtön le is csekkoltam őket facebookon, szimpatikusak is voltak, bár 2 fiú, ráadásul iylen picik, megijedtem azért rendesen. Az anyuka nagyon kedves volt, váltottunk jó pár mailt, de a Skype-ig nem jutottunk el, végül írta, hogy mégsem engem választanak, de sok sikert kíván. Úgyhogy az első család nekem nem jött össze, de ezután rögtön hívott egy másik család New Jerseyből, de alig fél órára New Yorktól :) Az unokatesómhoz közel, legnagyobb előny persze, úgyhogy örültem nagyon, bár nagyon furcsa volt angolul beszélgetni, ez volt az első Skype-om :) De az anyuka úristen nagyon szimpatikus volt, kis mosolygós, író és színésznő, és 2 gyerek van, 2 és 6 évesek. Mivel szeptembertől újra rengeteget fog dolgozni az anyuka kell neki némi segítség. Van kocsijuk, de csak akkor használják ha például a gyerekeket kell vinni valahova, vagy bevásárolni mennek, inkább vonatoznak. A ház nagyon nagy, 3 szintes, és a felső kizárólag az au pair-é, az anyuka szerint tökéletes az au-pair-ek számára :) Holnapra beszéltük meg a következő beszélgetést, de akkor már a gyerekeket is megmutatja, nem csak fényképen látom őket. Kiváncsi vagyok és izgatott!
Holnap este mindenképpen írom a fejleményeket, remélem csupa jó hírekkel fogok szolgálni :)
Zsu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése