2011. október 10., hétfő

IGEEN!! A blogger műsorán újra olvashatóak Zsuzsi kalandjai

Drága, kedves aggódó olvasóim! Nem szűntem ám meg létezni, csak kellett egy kis szünet.
De mától újra olvasható a blogom. Köszönhető ez a sok aggódó e-mailnek, nagyon meghatottak, úgyhogy úgy döntöttem folytatom az írását. VISZONT és ez nagyon fontos része ennek a bejegyzésnek...ezentúl próbálom csak a kalandjaimat leírni a gyerekekkel, vagy épp nélkülük, semmi bennfentes információ a családról. Sorry guys, muszáj vagyok szortírozni az infók közül, melyeket megosztok veletek, de remélem azért megmaradnak a hűséges olvasóim.

De jelentem jól vagyok, élem a kis mindennapjaimat, a gyerkőceimmel, és a csajokkal persze. ( akiket direkt nem neveznék nevükön :)) A családdal igen szerencsés vagyok, sok szabadidőm van, családtagnak tekintenek, amennyire egy au pairt lehet persze, a gyerekekkel meg egyre jobban kijövünk, persze néha nehéz velük, de hát gyerekek, nekem kell okosabbnak lennem.

A kapcsolatunk Amcsival javuló tendenciát mutat.. Néha komolyan úgy érzem, mintha igazi kapcsolatban élnénk, vannak hullámvölgyeink, vannak dolgok amiket nem szeretek benne, de vannak olyanok is, amikért pedig odavagyok :D Hááh nem hiszem, hogy túl sok ember mondhtaja el magáról, hogy az USA-val él párkapcsolatban :D
Amiket még nem bírtam megszokni benne, hogy túl szeszélyes..az időjárás. Néha verőfényes napsütés, másik pillanatba kinézek az ablakon beborult, és zuhog. Szóval mostanra tudom, hogy hiába öltözök fel, egy plusz pulcsinak mindig kell lennie a kocsiban. A másik ilyen dolog kedves Amcsiban az étkezési szokások....micsoda dolog, hogy ebédre nem esznek meleg kaját?? Csak vacsorára?? De akkor valahogy az egészet bepótolják, saláta vagy zöldség mindenhez kell, és pirítós vajjal. Plusz persze a hús.... Napközbe meg valami nasi,amit épp találsz, vicces.
Amit pedig imádok a vezetés. Egész más stílusban vezetnek itt, szeretem, hogy betartják a szabályokat, és nem csak a vezetésben, hanem másban is... de ez jó szerintem, vagyis izé :D Szóval a vezetés...más, például a STOP táblánál kötelezően meg kell állnod, és érkezési sorrendbe indulnak el az autók. Az elején fura volt, de mára megszoktam, és tetszik. A másik a jobbra kanyarodás. Hiába mutat a lámpa pirosat, ha nem írja alatta, hogy nem, akkor simád fordulhatsz jobbra, persze ha nem jön senki. Így gyorsabb a közlekedés is.

Szóval egy kis friss sztori. Hétvégén a csajokkal bementünk a CITYbe, SF-ba. Ahogy Amcsi ez is vegyes érzelmeket váltott ki belőlem. A híd fantasztikus élmény, csodás róla a kilátás, de ahogy átérünk az időjárás viharosan szelesre vált... Hogy beérj a belvárosba, fel kell szállni a buszra, fél óra kb, de ha leszállsz csodás idő fogad, süt a nap, és gyönyörű a hely. A Union Square csodásan mesésen szép. Chinatown meg hát öö hogy is mondjam, zsúfolt, nem igazán tetszett. Az öböl gyönyörű, hideg és szeles újra, de káprázatos a kilátás a városra például :) A meredek utcák nagyon furcsák, de tetszettek :)
De mikor visszaértünk Novatoba, valahogy úgy éreztem, szívesebben lakom itt, mint a Cityben, ez valahogy csendesebb, és szebb is.
Pár kép a cityről:













Remélem örültök a visszatérésemnek. Nemsokára újra jelentkezem, addigis legyetek jók, Puszi Zsu

3 megjegyzés:

  1. kösziii, már aggódtam, próbáltam minden szálat megmozgatni, hogy elérjelek, hogy hívj meg a blogodba xD :D örülök,hogy újra olvasható ;) és hogy egyre jobban alakulnak a dolgok

    VálaszTörlés
  2. Szia! Bogi vagyok.
    én is au pair leszek ha minden igaz... jó olvasni h kezdesz magadra találni a nagy USA-ban! :)
    puszi

    VálaszTörlés
  3. zsuzsi-in-the-usa.blogspot.com2011. október 11. 7:27

    Dragam Erzsi vagyok! Nagyon orultem a hosszu elmenybeszamolodnak! Rettenetesen elveztem. Anyuval gyakran beszelek, igy majdnem naprakesz jelentes van! Nagyon vigyazz magadra es mindketten a Papaval millioszor puszilunk!!!!!!!!!!!!A megfazasra nagyon ugyelj.

    VálaszTörlés