2011. november 11., péntek

Ahogy a mondás tartja;minden rossz után jó következik....na ez nálam fordítva van

Valahogy úgy érzem, a sors csak kicsit engedi, hogy jól érezzem magam, mert minden egyes csodásan sikerült hetem után egy borzasztóval áld meg. Igazán nem értem miért, de elég rosszul viselem lelkileg, ezt az egyszer fent egyszer lent dolgot...szeretném élvezni az itt létem minden pillanatát!!!

A Talent show-nál hagytam abba, azon a hétvégén szabad voltam, a gyerekek az apukával golf tornán voltak reggeltől estig, úgyhogy nem igazán láttam őket, kivéve reggelente. Mivel, újabban ez a szokásuk, olyan 5, jobb esetlen 5:30kor jönnek be hozzám, hogy nem tudnak aludni, úgyhogy szeretnének mesét nézni. Tehát abból, hogy kipihenem magam, nem lett semmi. Szombat délelőttöm semmittevéssel telt, aztán a csajokkal találkoztunk,és irány a Target, egy Starbucks-os kávé mellett, aztán Marshalls, imádom ezt a két üzletet itt, minden szabad percemet itt tölteném, csak sajnos akkor sosem maradna a fizumból :) Leértékelések mindig vannak, és nagyon durván olcsó dolgokat lehet kifogni...ki is néztem egy Tommy Hilfiger csizmát 30 dolcsiért, de mivel sietnem kellett haza, mert 5kor indultak a szülők Napa-ba szórakozni, inkább ott hagytam.... Szerencsémre, a kisfiú aludt, így a kislánnyal néztünk Glee-t és X Factort, aztán alvás. Persze a kisfiú felébredt, és hova máshova vezet az első útja...hozzám. 11-kor beront a szobámba, felkapcsolja a lámpát és megkérdezi, hogy reggel van e már, és nézhetünk e mesét...Persze, hogy nem, inkább aludjunk, együtt, jó móka volt, kár, hogy úgy mozgolódott, hogy megint nem tudtam aludni... Éjjel 1 felé a szülők is megjöttek, szóltam nekik, hogy a kisfiú nálam van, de jó lenne, ha átvinnék a saját ágyába...csodás, gondoltam van 4 órám, hogy aludjak, mielőtt újra bejönnének a kölkeim... Háhá, arról teljesen elfeledkeztem, hogy aznap éjjel Daylight savings volt...szóval hajnali 2kor visszaállítottuk az órát 1-re, legnagyobb sajnálatomra, újra 9 óra lett az eltérés. Az a 8 óra valahogy sokkal jobb volt, pedig csak 1 óra, de az az 1 óra, ebben a távolságban mindent jelent :D
Másnap reggel 6kor keltettek, de csak bekapcsoltam nekik egy mesét, és én tovább is aludtam... aztán elmentek golfozni, hála isten. Én elkészültem, egy kicsit még pihentem, és újra a csajokkal elindultunk shoppingolni. Persze, hogy megvettem a csizmát, és mellé még pár dolgot... Azon meg sem lepődtünk, hogy minden karácsonyi cuc előkerült az üzletekben.... mintha egy perc alatt, ahogy elmúlt Halloween, a tökök és egyéb ijesztő cuccok helyébe a karácsonyi díszek varázsolódtak a polcokra..iszonyat durva.
Este családi filmnézés volt, azt már nem emlékszem mit néztünk, semmi izgi igazából...
Aztán elkezdődött a parádés hetem...igazándiból nem akarom minden egyes részletet újra felidézni, a lényeg, hogy minden reggel 5, vagy 5:30kor keltem, aztán esténként a szülőknek dolga volt, tehát esti műszakom is volt....csinálják a kertet, a tetőt, ezer munkás jön megy...a kisfiú új bútora is ezen a héten jött meg, a rendőröktől kezdve mindenki volt már itt...és persze a legjobb, hogy mivel korán kelnek fáradtak, kimerültek, és ezáltal iszonyat rosszak is...nem hallgatnak rám többszöri figyelmeztetés után sem, amit ezen a héten igen rosszul viseltem, kiborulásig, sírásig gyötörtek...
Ma Veterans Day van, szóval nincs iskola, és szerencsére anyuka sem dolgozik. Moziba megyünk, megnézzük a Puss is Boots-t, aztán ebéd, és végül talán valami múzeum, mert eléggé hideg van már. Kiváncsi leszek. Szombaton dolgozom, vasárnap megint szabad leszek, dejó ez éltet, esküszöm.

Kiderült, hogy a californiai johsimat meg kell csinálnom ebben a hónapban, aztán a sulit is el kéne kezdenem nézegetni...egyre több dolgom van, és egyre fáradtabb is vagyok mostanában.

Képeket lusta vagyok feltöltögetni, mivel reggel 7, lassan kezdődik a munka, ha lesz 2 szabad percem, azonnal jönnek képek :)

Legyetek jók, puszi Zsu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése