2012. január 20., péntek

Booked flight to FLORIDA :)



Amint látjátok, napról napra változtatom a véleményemet a dolgokról... Tisztán emlékszem, hogy egy régebbi bejegyzésembe kijelentettem, hogy ez az év nem az utazásokról fog szólni, hanem a haza utamra koncentrálok majd... Ahhoz képest ma lefoglaltam az utazásom Floridába :) Február 18-án indulok és 25-ére érek majd haza, meglátogatom az unokatesómat, Dórit :)
Persze ennek az oka is érthető, elmegy a családom 1 hétre Floridába, a változatosság kedvéért :P, és egy hétig egyedül lenni ebben a nagy házba, a kutyával és várni a takarítókat..hát nem igazán szeretnék. A másik pedig, hogy ilyen lehetőségnek nem lehet ellenállni. A családom egy részével lenni, azért jo lesz :)

Már napok óta vadászok olcsó repjegyekre, és eléggé el voltam keseredve, hogy 600 dolcsi környékén mozognak, és nagyon fontolgattam, hogy biztos jó ötlet e ennyiért, lesz e egyáltalán ennél olcsóbb, vagy lekéstem róla, de ma rátaláltam egy kedvezőbbre, ami konkrétan csak fele annyi volt, és rögtön le is foglaltam :) Tehát már semmi sem állhat az utamba, februárba Floridába indulok vakációzni :)

Legyetek jók, a visszaszámlálás elindult :) Zsu

1 megjegyzés:

  1. Most csekkoltam le hogy milyen gyönyörű helyre mész! :) Őszintén remélem, hogy Miamiban valahogy összefutunk majd, iszonyatosan jó lenne ^^
    Legyen szép hétvégéd Zsuzsi, puszillak

    VálaszTörlés