2011. október 23., vasárnap

Halloween elkezdődött!!

Egy újabb hét telt el, el sem tudom képzelni, miért telik ilyen gyorsan itt az idő. Mondjuk van sejtésem róla...talán mert egyre otthonosabban érzem itt magam, és egyre jobb a kedvem. Ezt most lehet azért érzem mert az egész hétvégémet shoppingolással töltöttem??? És ne akarjátok tudni mennyi pénzt hagytam ott az üzletekbe...jobb ha én sem gondolok bele, mert csak elrontaná az igencsak jó kedvem :)
De ne szaladjunk ennyire előre, mert megint összekuszálódok.

Elhatároztam, hogy minden héten írni fogok legalább 1 bejegyzést, ne haragudjatok, de egyszerűen nincs időm többre, és nem azért mert halálra melózom magam, csak mindig találok valami jobb elfoglaltságot, este pedig örülök, ha ágyba kerülök, nemhogy még gondolkozzak a dolgaimon.

Tehát ezen a héten itt volt a nagyi Philiből, elég sokat voltunk együtt, eléggé megkedveltem, és ő is engem. Sokat főztünk együtt, elmentem érte ide oda, segítettem mindenbe amiben csak tudtam. Amúgy a hetem szokásosan telt, a reggeli kelés egyre nehezebben megy, tekintve, hogy mióta kint vagyok (lassan 2 hónapja) nem aludtam 7 vagy esetleg 8-nál tovább. Még hétvégén sem, hiszen ha tovább aludnék..amit persze tudnék, imádok sokáig aludni, akkor például esélyem nem lenne egy kicsi időt az otthoniakra szánni.

Pénteken kiderült, hogy az egész hétvégém szabad csinálhatok amit csak akarok, de meghívtak a szombat délelőtti Halloween party-ba, úgyhogy azt mondtam, hogy köszi, de ha tényleg oké,akkor mennék inkább velük partizni :D Persze tudtam, ez azt jelenti, hogy akkor mégis dolgozom, vagyis figyelnem kell a gyerekeket. Meg is kaptam anyukától az ajimat, halloweenes zokni, és póló valamint egy cukorral teli valami :) Ezekután kihagyhatatlannak találtam ezt a dolgot :) Délelőtt azért elmentem vásárolni gyorsan, hát 3 igen 3 pár cipőt vettem csak, meg pár apróságot...de úgy éreztem még kell pár dolog, úgyhogy vasárnap folytatnom kell!!
Amúgy annyit kell tudni erről a kis partiról, hogy minden évben megszervezik ezt a gyerekeknek a szomszédok között, valakinél összegyűlnek JELMEZBEN, mindenki legnagyobb örömére végre felvehetik a vadi új jelmezeiket, és elindulnak cukrot gyűjteni. Mindenkihez becsöngetnek 'trick or treat' címszóval, és a kis vödrükbe kapják is a csokikat. 3-5 ig járták a házakat, majd az egyik családnál kötöttünk ki, akiknél a gyerekek játszottak, volt kaja pia, és mindenki megcsinálhatta a saját sütijét :) Ari volt, aztán indultunk haza, vagyis nem, mert kínaiba mentünk vacsizni, aztán haza, és megnéztük az X factort együtt :) Igazából baromi jó volt, nem elég hogy a zsűribe szupersztárok vannak, de a segítők is világsztárok..Rihanna, Enrique Iglesias... ... szóval izgi volt, mondjuk elaludtam, úgyhogy az hogy ki jutott be az élő show-ba rejtély marad :D

Ma, vasárnap reggel mikor felkeltem anyuka dolgozott, a gyerekek meg apukával golfozni mentek..úgyhogy kicsit rendbe tettem a szobám, kicsit pihiztem és újra elindultam vásárolni...istenien esett!! Sokkal jobb kedvem is lett tőle, de most egy darabig vissza kell fognom magam.

Ne hari, de képeket nem tudok most feltölteni, nem az én gépemmel csináltunk képeket, még össze kell szednem, de amint megszerzem felteszem, ígérem :)

A gyerekek egyre aranyosabbak, tudom kezelni őket úgy érzem, és ők is kezdik elfogadni, hogy igenis hallgatni kell rám, és ha ezt teszik akkor én is máshogy viszonyulok hozzájuk, és sokkal jobb úgy eltölteni az időt, hogy jól szórakozunk, minthogy valamelyik timeout-ba üljön percekig stb. Minden nap kapok tőlük valami újat, valami olyat, amitől jobb kedvem lesz, és ez elég ha csak egy kedves szó, egy mosoly, egy rajz amin az van, hogy I Love you, ha megölelnek, ha reggelente bejönnek, ha még annyi időt sem bírnak ki, hogy lezuhanyozzak, mert kopognak már az ajtón, hogy siessek, vagy ha nekem meséli el a kislány, hogy mi volt azzal a fiúval ma a suliba, akibe épp szerelmes. Apró dolgok, de nekem mégis nagyon sokat jelentenek.

Lassan elkezdek sulit is keresni, és azt hiszem, a californiai jogsimat is meg kell csinálnom, amit nem értek miért, otthon megcsináltam már egyszer, itt se nagyon különböző a vezetés, szóval hülyeség az egész, de muszáj...

Képeket töltöm, amit tudom, addig is legyetek jók!! Puszi, Zsu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése