2011. december 27., kedd

1 napos Karácsony és a rengeteg ajándék

Most már elmondhatom magamról, hogy részese voltam egy igazi amerikai karácsonynak is. Nem nagy dolog, furcsállom is ezt, talán a hálaadáskor is nagyobb felhajtás volt, mint most...érdekes.

24-én reggel felkeltem, szabadnapos voltam, úgyhogy reggel 8-nál előbb nem is szándékoztam felkelni, azonban minden héten a gyerekek kiabálása 7-kor felkelt...ilyen ha a szobád a gyerekeké mellett van, sosincs nyugtod. Mikor életet varázsoltam magamba a család már elment, úgyhogy volt időm skype-olni a családommal, így a Szent estét legalább így együtt töltöttük :)
Kicsit el voltam szomorodva, hogy karácsonykor, ráadásul szent estén otthoni idő szerint én egyedül vagyok, de itt, mivel ez nem ünnep annyira nem volt vészes. A skype a világ legjobb találmánya!!!!
Utána pihentem kicsit, a család délután valami partira ment, szóval itthon kb 1 órát töltöttek...
A parti után anyuka szólt, hogy elviszi apuka a gyerekeket, hogy megnézzék a környéken a kivilágított házakat, mivel van itt nem messze egy rész, ahol nagy divat ez a világítás dolog. Nagyon durva házakat láttunk. Aztán elértünk a végcélhoz, ez volt A HÁZ, a kertbe egy millió mikulás rénszarvas minden, amit csak el lehet képzelni. És a házba, mert persze be lehet menni, belül minden szobába a díszítés... mivel az utolsó pillanatba szóltak, ezért se fényképezőt se telefont nem vittem, de a neten rákerestem szóval ilyen volt: http://www.marinmommies.com/rombeiro-christmas-house-novato
Akik ott laknak elmondták, mert persze én nagyon kiváncsi voltam és kérdezősködtem egy kicsit, hogy 4 hónappal karácsony előtt kezdik el a díszítést, hogy decemberre minden kész legyen. Hát jó sok munka van vele, kb egész évbe csinálják, mert 4 hónap mire feldíszítenek mindent, de legalább ennyi mindent a helyére rakni, szóval van egy kis pihi közbe, amikor élni is tudnak és aludni a szobákba...
Jaaa és persze lovaskocsit is láttunk, kivilágítva, a lovak rénszarvasnak beöltöztetve...nagyon izgi volt :) Apuka mondta, hogy nagyon drága, de egyszer kipróbálják tuti. És, hogy jövőre mi is efféle díszítést fogunk csinálni. Mert nem elég, hogy minden egyes pálma fa (és van vagy 6 db) fényárba úszik, és az összes bokor stb, nekünk még ennél is több kell :)
Este anyuka meg apuka vagy éjfélig csomagolt...nem is mertem elképzelni, hogy mi tartott eddig, gondoltam majd reggel meglátom.
Másnap reggel még korán, 7 előtt leosontam, az én ajándékaimat is betettem a fa alá :)
Csodálkoztam is, hogy miért nem rohantak már be a szobámba 6kor, de szerintem anyuka megparancsolta nekik, hogy addig a szobájukba kell maradni, amíg kint sötét van. Úgyhogy olyan 7 fele lementünk, és elkezdődött az őrület. Én szerintem ennyi ajándékot egy életen át nem kap senki, mint ők ebben az évben. Ugye kezdődött ez Hannukah-val, a rengeteg csomó ruha, és most karácsony.
A kisfiú egy távirányítós kocsit kapott, na de nem valami kicsit, szinte akkora, mint maga a kisfiú... Kapott még power rangers figurákat,kocsikat, könyveket na meg ruhákat.
A kislány megkapta a karaoke Glee wii s valamit mikrofonnal meg minden, kapott még sakk készletet, de valami elektronikusat, meg barbikat, meg könyveket, igazából rengeteg mindent kaptak, szóval elég nehéz visszaemlékezni. Az én ajándékaimnak is nagyon örültek, rögtön fel is vették a ruhákat meg minden, anyuka azt mondta, hogy ez volt a legfantasztikusabb ajándék, szóval örültem :)
Naa én sem maradtam ám ki a buliból... azt a rengeteg ruhát, amit kaptam, télre totálisan felöltöztettek :) Kaptam melegítő nacit pulcsit, ezenkívül vagy 4 pulcsit, csizmát, kesztyűket, sapkát, pizsit, szóval fázni ezen a télen nem fogok... na de hol a tél??? December vége van, de nap közbe még mindig süt a nap, igaz, hogy 15 foknál nincs melegebb, és estére nagyon hideg szokott lenni, na de ez kora őszi időjárás, nem a téli...

Az ajándékbontás után reggeliztünk gyorsan, és elindultunk a nagymamához. Na ott következett az igazi ajándékozás. Apuka öccse szokta a gyerekeknek venni a játékokat minden évben, de mindenki elmondása szerint ebben az évben kicsit túlzásba vitte, szerintem is. A kisfiú a Transformers filmből való figurákat kapta, amik kocsiból át tudnak alakulni robottá, 3 db nagyot,a kisfiú 3 kedvencét, plusz az összes robotot pluszba, persze azok legalább egy mérettel kisebbek voltak. Nagyon örült neki a kisfiú, de már az első percben eltörte az egyiket a nagybácsi legnagyobb örömére.
A kislány megint barbikat kapott, de vagy 10-et, mindenféle szettet, bikinis barbi, pillangós barbi, barbi és ken...millió ruhát cipőt hozzá.
Az egész napot a nagyinál töltöttük, olyan 4 fele kezdtünk el enni. Steak volt édes spenótos szósszal, meg krumplival, amin valami sajtszósz volt. Nem az otthoni megszokott kaja, egyszer érdekes volt, de ez sem lesz a kedvencem. Bejgli helyett almás pite volt vanília fagyival, ez volt a nap fénypontja. Aztán apuka meg a nagybácsi elindult valami kosármeccsre, aztán mi is néztük kicsit a meccset, kerestük apukáékat, aztán 9 fele elindultunk haza. Elég hosszú nap volt, de nem volt rossz. Legalábbis egyszer azt mondom, hogy elviseltem, de számomra akkor sem ez a Karácsony.

Másnap, 26-án, ami otthon még nagyba a karácsony része, itt már semmi...reggel felkeltünk, még kibontottak pár ajándékot, aztán elkezdtek csomagolni, és elindultak a citybe vakációzni. Anyuka a kezembe nyomott 100dolcsit, még plusz karácsonyi ajándék címén, mert hatalmas leárazások voltak, és mondta menjek el és vásároljak még magamnak :) Kis aranyos volt.Mikor elmentek kicsit még pihentem, majd elindultam vásárolni, ahogy kiadta anyuka az utasítást :) Hát egy hajvasalót vettem, és azt is csak nehezen, mert akkora sorok voltak, hogy nem igazán volt kedvem várakozni... Elmentem a Mallba is,de a parkolóba vagy negyed órán át kőröztem, mire végre találtam egy helyet, majdnem fel is adtam...De semmit nem vettem végül, inkább elindultam haza, hogy legyen időm olvasgatni a kresz könyvet. Éjfélig tanultam rá...

Ma reggel felkeltem, aztán skype oltam anyukámékkal, gondoltam majd délután elmegyek megírom a tesztet, minek siessek. De anyuék mondták menjek most, legyek túl rajta. Hát el is mentem, 1 óra alatt meg is jártam az egészet, és át is mentem :) Mostmár csak a behind the wheel test van hátra, és meg is lesz a jogsim :)
Utána még skype partiztunk, és délután végre pihentem...ma jönnek este haza a nagy vakációból, és holnaptól meló megint. De jövőhéten már suli a gyerekeknek, alig várom :) Meg utána nekem is valamikor már :)
A képek még:











Legalább 2x annyi cuccom van, mint mikor kijöttem, és a nagy részét otthon hagytam... nem tudom, hogy fogom ezeket haza vinni egyszer...minimum 2, esetleg 3 bőrönd kéne az tuti....a cipőkről nem is beszélve ugye :D

Legyetek jók, megpróbálok még az új év előtt jelentkezni...amit mellesleg nem is tudok felfogni, 3 nap és 2012...hogy repül az idő.
Zsu

1 megjegyzés:

  1. Kicsi Zsuzsikam! Hidd el nagyon gyorsan tulteszed magad a furcsa Karacsonyon! Utanna csak mosolyogni fogsz. Minden rendbe jon, szoritunk a vizsgaidra, hogy sikeruljon! Es sikerulni fog, en tudom! Nagyon vigyazz magadra, rengeteget emlegetunk,millio puszi!Boldog Ujevet kivanunk a Papaval egyutt! Ja es nagyon irigylem a csizmadat! Irto jol nez ki. Remelem mar nevetsz! Sok pusz.pusz.

    VálaszTörlés