2011. december 23., péntek

Nagyon Boldog karácsonyt!!

Hát eljött ez a nap is, ma lesz szent este az otthoni időszámítás szerint, és én még aszerint élek, aztán karácsony. Nagyon nem vártam ezt a napot, és erre a pár napra nagyon szívesen haza mennék vagy varázsolnék ide mindenkit, akit hiányolok. Most megint úgy érzem magam, mint a legelején, teljesen magányosnak, hiszen egyedül vagyok a családomtól fényévekre. De skype-on együtt leszünk, most ennyi jutott nekünk, jövőre együtt leszünk, ez tuti!!És még oly sokszor :))
Tehát mindenkinek nagyon nagyon boldog karácsonyt kívánok :) Egyétek magatokat halálra a jobbnál jobb kajákkal, bejglivel hmmm :P

Nektek küldöm :) Boldog Karácsonyt!!

Nem érzem magam most elég erősnek, nagyon sok minden jár a fejemben, gondolkozom állandóan, és a sírás az napi többszöri előfordulással szerepel a napirendemben. Köszönhető ez annak, hogy életem első karácsonyát töltöm nem otthon a megszokott körülmények között, és ez kicsit a padlóra küldött.
Valamint annak is, hogy ez a szünet most tényleg szünet, és én sem dolgozom magam halálra, sokat mennek el, sokat vannak a gyerekekkel, vagyis többet mint megszoktam. Így szabadidőm is több van...főleg a délutánok és esték. És mivel ünnepek vannak sokan elutaztak,így a társaság sem az igazi, szóval inkább el sem indulok, feleslegesen nem költöm a pénzt, ha előre tudom, hogy nem érezném magam jól...

Szerintem sokszor elgondolkodunk mi au pairek, hogy megéri e ennyi áldozatot hozni ezalatt az 1 év alatt, hogy kifizetődik e valaha, nos a válasz szerintem igen. Olyan dolgokat élhetünk át, amiket otthon sose, olyan kultúrát ismerhetünk meg, ami vagy passzol hozzánk és imádjuk, vagy kevésbé és az otthonira vágyunk.
Nálam ez kettős, sok olyan dolog van, amit imádok itt, és ha hazamegyek nagyon fog hiányozni, de rengetek olyan van, amit viszont egyszerűen csak nem nekem találtak ki. Ilyen például a karácsony. Micsoda dolog, hogy jobban megünnepeltük a Haloweent, vagy a hálaadást, mint a karácsonyt fogjuk? Nekem ez nem tetszik, és itt nem is szeretet ünnepe, hanem az ajándékoké, nem fontos, hogy kivel leszünk, hogy együtt feldíszítsük a karifát, hogy mit eszünk, csak az, hogy kívülről az összkép meglegyen aztán majd alakul valahogy....
Sokat gondolkodtam, hogy mi lett volna ha?! Ha nem csinálok dolgokat, amik a kinti létemet eredményezték, ha az egyetemet választom, ha nem makacskodom és érettségi után nem vágyok a fene nagy szabadságra, távol az otthonomtól... Hanem azt csinálom, mint a többiek, milyen lenne vajon az életem? Sose tudom már meg. És talán sose fogom visszakapni a régi életemet. De nem is vagyok benne biztos, hogy akarom. Szívem szerint haza mennék és vissza se néznék, de tudom, helyesen kell döntenem, és sokszor inkább az eszemre hallgatni, nem a szívemre... Sok dolgot veszítettem el, azzal hogy itt vagyok és nem otthon, de sokat nyertem ezt is tudom.

A családom a karácsonyt annyira nem nagy ünnepként éli meg(???), szent este, vagyis itt ugye Christmas Eve ami igazából semmi különös, kínai éttermezést terveznek, mert az fun(???).  Aztán karácsony napján apuka anyukájához megyünk karácsonyi családi ebédre. Ennyi lesz.
Utána hétfőn elutaznak 2 napra, vagyis ez vicces, bemennek a citybe egy szállodába eltölteni 2 napot aztán hazajönnek. Hívtak engem is, de valahogy ez most nem az a dolog, amit akarnék...hálózsákba aludni a földön, nem az én világom.
Abból a szempontból kiábrándító, hogy karácsony másnapján totál egyedül leszek, viszont legalább gyerekmentes 2 napom lesz, és végre elolvasom a kresz könyvet és kedden elmegyek levizsgázni. Így már sikerülnie kell.

Az elmúlt pár nap eltelt...moziztunk, éttermeztünk, ajándékbontás minden este a szertartással, az ajándékaim nagyon jok imádom őket, mindegyik Old Navy-s, pizsi csizma pulcsi szóval izgulok mik a következők :)

Legyen szép Karitok :) Pupu, Zsu

2 megjegyzés:

  1. Szia Zsuzsi!
    Boldog Karácsonyt!
    Én is tervezem ezt az au pairkedést, de mindenki aki kinn van idősebb, mint én? Én most 18 vagyok és jövőre fogok érettségizni. Úgy gondoltam, hogy mielőtt elkezdtem az egyetemet, az előtt megyek ki. Az mondjuk még kérdéses, hogy lehet e rögtön halasztani. (Már ha egyeltalán felvesznek oda ahova akarok menni)
    Neked ez, hogy volt? Te most hány éves vagy?

    Enikő

    VálaszTörlés
  2. Szia Enikő! Neked is boldog karácsonyt!
    Én 19 évesen jöttem ki, de az első hónapban, szeptemberben be is töltöttem a 20.at. Én közvetlen érettségi után jöttem ki, szünetet szerettem volna a gimi és az egyetem között tartani, ezért döntöttem így. Ha bármi kérdésed van írj nyugodtan, az e-mail címemet látod is :)

    Zsu

    VálaszTörlés