2011. december 30., péntek

Visszatekintés és BUÉK!!!

Egy évvel ezelőtt még a legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy idén Amerikában, a napsütéses Californiában fogom várni az új évet. Belegondolni is durva, hihetetlen, elképesztő..
Hogy mik történtek velem ebben az egy évben?? Képekben mesélném el inkább :)
Rengeteg rengeteg élmény, csodás évem volt, ebben biztos vagyok. Kezdve a tavalyi fergeteges szilveszteri bulival, köszönhetően a barátaimnak :)

Timi :) egyik legeslegesleges legjobb barátnő a világon :)






Nem sokkal később következett a várva várt nap :) Szalagavatóó


Másik-felem!!!

Rengeteget tanultunk, leérettségiztünk, elballagtunk, egyszer bolondosan egyszer komolyabban és buliztunk! Rengeteg fergeteges parádés buliban volt részem 2011-ben is!!
És persze elhatároztam, hogy irány AMERIKA.



Az én drága szüleim :)

Gréti :) a világ legjobb barátnője!!!!!!!!!






Kijelenthetem, hogy ez volt életem legjobb nyara! Miután kiszabadultunk az iskola fogságából, miénk volt a világ. Legalábbis én ezt éreztem. Kesha koncerten voltam, felejthetetlen medencés bulikon, és hát utolsó nyaralás a barátaimmal.



Siófoki éjszaka



A szülinapi buli, amit sosem felejtek el :)


És a búcsúbulim, amiről elmondhatom, hogy életem eddigi legjobb bulija volt, hiszen mindenki, aki csak számít ott volt, és hatalmasat buliztunk még egyszer utoljára közösen :) A képek erről a buliról nem blog-kompatibilisek :) haha

Aztán következett a búcsú napja, ahol szintén mindenki ott volt aki számít, a szüleim a barátim, mindenki :)




Ez a múltam, ami nélkül a jelenem sem lenne olyan amilyen. És azóta ismeritek a történetemet :) Augusztus 29-től elkezdődött életem legmerészebb kalandja, itt a nagy USA-ban. Láthattam New Yorkot, élhettem egy kicsit Jersey-ben is, aztán most egy mesés helyen vagyok, mesés környezetben, mesés családdal. Jobbat nem is kívánhattam volna. A kezdet nem volt könnyű, de a kezdet sosem egyszerű. Azóta viszont felejthetetlen élményekben volt részem itt, és ez még folytatódik. Kiváncsi vagyok, mi vár rám 2012-ben. Remélem hasonlóképpen csodás év lesz az is.
Nagyon köszönöm a biztatásokat, a sok e-mailt, és hogy olvassátok és igazából részesei vagytok ennek a fejezetnek az életemben.
Ezúton kívánok a családomnak, minden barátomnak nagyon boldog új évet! Felejthetetlen szilveszteri bulit!
Remélem a következőt együtt ünnepeljük :)

BUÉK! Legyetek ez esetben rosszak :) Puszi,
Zsu

2 megjegyzés:

  1. ez egy nagyon szép bejegyzés volt. Neked is B.U.É.K

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a csodás írásodhoz, öröm volt végigolvasni, és részesei lenni egy más világban a szárnyait próbálgató fiatal lány életének. Bátorságban, céltudatosságban látom nem szenvedsz hiányt, és tudom hogy ha ez a töretlen kitartásod megmarad, csodás évek elé nézel.
    Másrészről sajnálom hogy ismét egy honfitársam talál jobbnak, élhetőbbnek egy másik nemzetet,és máshol találja meg a boldogságot.
    Hidd el tudom miről beszélek, a család nálunk sem teljes már több mint 11 éve hasonlóak miatt.
    Neked kell mérlegelned hogy milyen egyesúlyt hozol magad és a családod között.
    Biztos büszkék a szüleid hogy megállod a helyed a világban, de az aggodalmaikat is meg lehet érteni.
    További sok kitartást a blogíráshoz, és sikert az élethez.
    Üdvözlettel :Bauer Gyula

    VálaszTörlés