2011. december 18., vasárnap

Dec.5- dec 18...

Szóval elég régen nem írtam már, most egy fél órája ülök a gép előtt és próbálom összeszedni, hogy mik is történtek velem ebben a 2 hétben, elég nehezen megy, de megpróbálom a legjobbat kihozni belőle.

Mint említettem az előzőekben a gyerekek betegek...hát ez odáig fokozódott, hogy kiderült benyeltek valami vírust, pontosabban gyomorinfluenzát. A kislány nem is ment suliba vagy 1 hétig, mivel lázas volt, fájt a füle, és az éjszakákat sem alvással töltötte a fájdalmai miatt. Aztán szegény kisfiú is elkapta tőle, de ő már a hányásos részt is, szóval végül már ő sem nagyon ment suliba. Eléggé sajnáltam őket, nagyon szenvedtek szegények, és hát mivel a szülők dolgoztak én ápoltam őket napi 24 órában. Következmény?? Múlt szombaton (szabadnapomon) arra ébredtem, hogy valami nem oké, hát engem is utolért a gyomorinfluenza... aznap ki sem bírtam kelni az ágyamból, nagyon mérges voltam, hisz rengeteg tervem volt, hisz végre kiszabadulhattam volna kicsit a házból azok után, hogy 2 beteg gyereket ápoltam 1 hétig és sehova nem tudtam elmenni, semmi szabadidőm nem volt, helyette feküdtem egészen délutánig...
Utána karácsonyi cluster meetingem volt a családommal SF-ba, amire hát eléggé kötelező volt menni, így hát elkészültünk és 3 fele elindultunk, szerencsére már eléggé a buli végére értünk oda, ettek a gyerekek sütit meg festettek karácsonyi díszeket, a kislánynak kifestették az arcát, aztán kb fél óra után elindultunk, én azt hittem végre haza megyünk, de nem. Steve nagypapa (apuka apukája) kedvenc éttermébe mentünk, hát már a szagoktól is hányingerem volt, egy levest kértem, abból is csak 5 kanállal ettem, nem éreztem valami jol magam, anyuka is látta rajtam, úgyhogy még a desszert előtt elindultunk haza... a kocsi út maga volt a pokol, részleteket nem írnám le, de mikor haza értünk fél 7-kor ez gyors zuhanyra voltam csak képes és már 7kor aludtam is... Vasárnap reggel 7kor próbáltam kikeveredni a szobámból, mert azt hittem dolgoznom kell aznap, de apuka megnyugtatott, hogy nem kell, menjek csak vissza aludni, majd ő elviszi a gyerekeket ma valahova. A vasárnapot is ágyban töltöttem, de legalább nem kellett dolgoznom, mondjuk elég mérges voltam, hogy így kellett töltenem az egész hétvégémet...
Hétfőre jobban lettem, muszáj voltam hiszen dolgoznom kellett nem volt választásom... Apukával csillárt szereltünk, vagy 3 órán keresztül csináltuk az új 10000millió darabból álló kristály csillárt...mesés idő töltés volt, a szabadidőm megint ugrott akkor. Aztán a hét többi napja a szokásos ütembe zajlott, hála isten esténként sem kellett sokáig dolgoznom, így végre volt időm kiszabadulni, ha értitek mire gondolok :)
Megvettem a gyerekek karácsonyi ajándékát, meg a szülőkét is végül, és ma be is csomagoltam, képek majd később.
Szerdán a kislány balett előadása volt, amiről senki sem tudott, szóval én kicsit késve megjelentem, mint anyuka...csináltam pár képet aztán irány haza... Mire hazaértünk úgy festett a ház, mintha senki nem lenne otthon, ami azért furcsa mert ez így hétköznap még sose fordult elő, hiszen anyuka dolgozik minden nap...gondoltam de jó neki, elment szórakozni apukával. Aztán kicsit később kiderült, hogy otthon van csak alszik, mivel ő is benyalta azt a vírust, szóval pihen... De este a kislány énekelt a suli templomba a karácsonyi előadáson szóval arra elkészültünk és 7kor el is indultunk..nagy nehezen, valahogy a pontosság náluk nem igazán számít.
Csütörtökön este dolgoztam sokáig, alig akartak elaludni, a kisfiúnak kb 1 órán keresztül énekeltem magyar dalokat, meg mindenféle magyar szavakat próbáltam tanítani neki, mire végül 9 fele elaludt.
Most pénteken, reggel a kisfiúnak volt a karácsonyi előadása a templomba, de ezt kihagytam, jó volt kicsit csak élvezni a csendet...hisz tudtam, hogy nem lesz neki suli aznap és hát az elkövetkezendő 2 hétben sem.
Haza jöttek, betettem neki Pokemont és azt nézte délig, aztán elvitte apuka fodrászhoz én meg mentem a kislányért a suliba. Mert  neki is csak fél napja volt, de ezt elfelejtették közölni, szóval fél órát kellett ülnie az irodába egyedül mire elérték anyukát, ő meg engem. Utána nem akartam velük itthon ülni,úgyhogy elmentünk a Burger Kingbe mert free sültkrumpli nap volt, szóval ezt nem hagyhattuk ki, addig se kellett főznöm. Utána még császkáltunk itt ott, és délután girl scout meetingre mentünk. Karácsonyi díszeket csináltak, mézeskalácsot dekoráltak, szerencsére a kisfiúmnak is engedték, így ő sem unatkozott. Péntek este a szülők bementek a citybe, szóval tudtam, hogy egész este ügyeletbe leszek, főzni nem főztem, éhesek voltunk, úgyhogy arra gondoltam haza fele, hogy megpróbálhatnánk megint azt a sültkrumplis dolgot, be is jött, úgyhogy a vacsit is megoldottam a kocsiba hazafele. Otthon betettem nekik valami filmet, utána  meg alvás.
A hétvégém iszonyú zsúfolt volt....még hét közben megkaptam anyukától a menetrendet a hétvégére, szombatra a gyerekeket a suliba vitték volna babysittelésre, mert az esti partira kellett készülniük, de ehelyett szombat reggel kiderült, hogy a kislány az egyik osztálytársa szülinapjára is hivatalos, tehát menjünk inkább oda. Görkori pályán volt a szülinap, hát egyik gyerekem se tud görkorizni, én meg főleg, szóval izgalmasnak nem mondanám a dolgot...alig vártam, hogy húzhassunk haza.
Amint látszik itt nem lehet tervezni előre semmit, mert legtöbbször az utolsó pillanatba kiderül, hogy valamit biztos átvariálnak.
Este meg elkezdődött a karácsonyi partink. A szülők partiztak, én meg voltam a gyerek felügyelő. Vagy 20 kis gyerek egy szobába összezárva nem mondhatni könnyű munkának. 5kor kezdődött a parti, volt zenekar, vagy 50 ember, 20 gyerek, kaja pia, eléggé durván jo volt. 9ig tartott, én a vége felé már úgy éreztem, hogy minden agysejtem elsorvadt, és ha még egy gyerek megszólal megölök valakit... Iszonyatosan lefárasztottak, szülők hálásak voltak, hogy dolgoztam este és odafigyeltem a gyerekekre, na de most már tudom, hogy legközelebb csak plusz pénzért vállalom ezt el. Az, hogy akkora kupi volt a playroomba, hogy szinte elájultam mikor megláttam, és a kisfiú szobájába olyan volt mintha bomba robbant volna, nem akartam belegondolni sem, hogy vajon ezt nekem kell e majd másnap, a szabadnapomon eltakarítani?!
Ma végre élveztem is a szabadnapomat, reggeltől 1ig csak ültem és skypeoltam az otthoniakkal, maratoni skype-olás volt, hiszen ki tudja, mikor leszek újra gépközelbe az elkövetkezendő 2 hétben, hiszen szünet van és hát ez mit jelent? Még több munkát. Aztán mikor hazajöttek 1 fele én gyorsan elhúztam, mielőtt befogtak volna a takarításba, és elmentünk C-vel a Mallba kari ajikat nézni még.
Mint kiderült, ő  se lesz itt velem az ünnepek alatt, mert elutazik San Diegoba 4 nap múlva, szóval ez egyetlen támaszom sem lesz itt velem, így más végképp nem tudom, mi lesz velem karácsonykor. Valahogy túl kell élnem. Nincs más választásom. Nem is igazán érzem a karácsonyi hangulatot magamban, gondolom azért nem mert nincsen mellettem a családom. Pedig ez a kedvenc ünnepem, imádom a díszítést, a világítást, imádok mézeskalácsot sütni aztán a karifát díszíteni, de ez ebben az évben nem volt meg..vagyis valahogy meg volt, de nem volt az enyém. Tehát az érzés sem volt az enyém. Jaa és mi a Hanukkah-t is ünnepeljük, ami 20án kezdődik és 28-án ér véget. És persze erre is ajándék jár mindenkinek... Szilveszterkor remélem nem kell majd dolgoznom, de erről még egyelőre semmit sem tudok. Majd gondolom az utolsó pillanatba derül ki, mint minden.

És a kééépek:











Végre felkerültek ők is a falamra :)

Legyetek jók, amint tudok jelentkezem. Puszi, Zsu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése